بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : مهرداد

انتشار فیلمی از گالکسی اس ۳ در یوتیوب:

 

فیلم یکی از تلفن‌های هوشمند که زمان رونمایی آن نزدیک است، به‌صورت آنلاین انتشار داده شد.

فیلمی از سامسونگ گالکسی اس ۳ که انتظار می‌رود با.....................



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:12 :: نويسنده : مهرداد

آیفون ضدگلوله رونمایی شد:

 

یک شرکت ژاپنی به نام Marudai از یک قاب ۶۵۰ دلاری برای کاربران آیفون که به موقعیت‌های خطرناک علاقه‌مندند رونمایی کرده و ادعا می‌کند که این قاب، کاملا ضد گلوله است.

 این قاب ضد گلوله از یک ورقه ضخیم از جنس فولاد ساخته شده که بنا بر ادعای این شرکت ژاپنی، توان مقاومت در برابر گلوله‌های تفنگ کالیبر ۰/۵۰ اینچ را داراست.

اگرچه این قاب محافظ که قیمت بالایی دارد تنها قسمت پشت این گوشی را محافظت می‌کند و همچنین حفره‌ای برای لنزهای دوربین آن درون این فلز ایجاد شده است و قسمت جلوی دوربین نیز توسط ورقه نازکی از آلومینیوم محافظت می‌شود.

آیفون ابتدا درون یک قاب محافظ قرار می گیرد، سپس فولاد و آلومینیوم به هم چفت می شوند تا امنیت این گوشی را تامین کنند.

پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:5 :: نويسنده : مهرداد

BH-310عضو جدید خانواده NFC‌ نوکیا:

 

نوکیا عرضه هدست بلوتوث......................



ادامه مطلب ...
دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 20:58 :: نويسنده : مهرداد

معرفی نخستین تلفن هوشمند نسل چهارم ال‌ جی:

 

.........................................



ادامه مطلب ...
دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 20:45 :: نويسنده : مهرداد

نمونه اولیه و محرمانه آیفون ۵ افشا شد:

 

قبل از اینکه فکر کردن درباره خرید تلفن هوشمند بعدی خود را آغاز کنید، می‌توانید به نمونه اولیه فوق‌العاده محرمانه آیفون ۵ نگاهی بیندازید.

 آیفون جدید دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر ۶ اینچی بوده و شبیه به آن چیزی نیست که بیش‌تر صاحب نظران صنعت پیش‌بینی کرده‌اند، اما در این صفحه نمایش ۶۰۰ پیکسل در هر اینچ وجود دارد که بدون شک چشمگیر است.

هم‌چنین به این علت که تصاویر برای صفحه نمایش رتینای آن مستلزم حافظه بیشتری است، اپل حافظه حالت جامد این تلفن هوشمند را تا حداقل ۲۵۶ گیگابایت افزایش داده است.

دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 20:46 :: نويسنده : مهرداد

ورود آخرین نسخه آندروید به نکسوس اس نسل چهارم:

 

....................................



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:44 :: نويسنده : مهرداد

تاخیرازنوع لومیا 900:

 

تاریخ عرضه نوکیا لومیا ۹۰۰ که پیش از این در وبلاگ‌ها و سایت‌ها ۱۸ ماه مارس گزارش شده بود ظاهرا به تاخیر افتاده است.

چنانچه خبر تاخیر واقعیت داشته باشد، کاربرانی که امیدوار بودند در پایان هفته آینده بتوانند نوکیا لومیا ۹۰۰ را خریداری کنند، باید مدت طولانی‌تری را صبر کنند.

بنا بر اعلام سایت‌ها، تاریخ عرضه نوکیا لومیا ۹۰۰ تا ۲۲ ماه آوریل به تاخیر خواهد افتاد. البته نوکیا، اظهارنظر در رابطه با این شایعات را رد و اعلام کرده که تاریخ عرضه لومیا ۹۰۰ را افشا نکرده است.

اپراتور ای تی اند تی نیز هنوز به طور رسمی، تاریخ عرضه و یا قیمت این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است.

جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : مهرداد

گوشی های دهه ۳۰ با iPhone:

شما با استفاده از این وسیله جانبی می توانید iPhone خود را تبدیل به تلفن های رومیزی  قدیمی دهه ۳۰ نمایید و خاطرات قدیمی را برای خود تداعی کنید.

این  وسیله را می توانید به قیمت ۱۶۰ دلار تهییه نمایید. انرژی این وسیله هم از باتری های نیم قلمی تامین می گردد و برای اتصال به آیفون از بلوتوث استفاده می کند برای همین شما هنگام صحبت کردن می توانید به کارهای دیگراتان با گوشی خود بپردازید.

شارژری برای همه! مدل‌های مختلف تلفن همراه صاحب شارژر یکسان می‌شوند:

 

.....................................



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : مهرداد

جدیدترین فناوری‌های تلفن‌ همراه ضد آب و گرد و غبار:

 

بسیاری از فعالان حوزه نانوتکنولوژی و شرکت‌های مهم تولیدکننده برجسته........................

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters